środa, 11 października 2017

Jak zarobić, zaoszczędzić, bądź stracić na promocji rossmannowskiej?

Od 10 października zaczęła obowiązywać kolejna edycja "rossmanowskich promocji". Co za tym idzie, tłumy nawiedzają drogerie ROSSMANN. Ceny kosmetyków do makijażu i paznokci obniżone zostały do -49% dla wszystkich i do -55% dla posiadaczy aplikacji ROSSMANN.

www.rossmann.pl

Warto skorzystać z promocji, ale...

Duża popularność tych promocji powoduje, że możemy zaoszczędzić, ale też zarobić bądź nawet stracić. Przyjrzyjmy się tym sytuacjom.

Oszczędzanie

Trzeba postawić pytania, które pomogą zaoszczędzić. Możesz skorzystać z poniższych:
1. Jakie kosmetyki spośród np.: fluidów, pudrów, tuszów, lakierów do paznokci, są najlepsze i nie zawiedziesz się na ich kupnie?
2. Jakie jest zużycie poszczególnych kosmetyków przez okres pół roku (zakładając, że ROSSMANN zrobi kolejna wiosenna edycję takiej promocji jak w poprzednich latach)?
3. Czy jest w tym okresie jakaś ważniejsza impreza, na którą potrzebny będzie dodatkowy kosmetyk, którego normalnie nie używasz na co dzień, lub mniejsze okazje?
4. Co rzuciło się w oczy i jest godne przetestowania?

Strata

Promocja rossmanowska jest tak popularna, że tłumy odwiedzają te drogerie. Powoduje to, że brakuje testerów, ponieważ producenci ani drogeria nie zadbały o wystarczającą ich ilość. Klienci wobec tego otwierają wszystko, co czyni spadek wartości produktów przeznaczonych do sprzedaży. Wszystko jeszcze byłoby w granicach normy, gdyby klient otworzył produkt i go kupił, ale zakupy to nie bajka i odkłada otworzony kosmetyk, a bierze "od tyłu" sugerując się przekonaniem ze ten "z tyłu" nie będzie otwarty.

Jeżeli chcemy zrealizować punkt o oszczędzaniu i z listą przemyślanych kosmetyków wybieramy się do ROSSMANNA to uważajmy na otwarte produkty. Takie tracą na wartości i np. tusze mogą wyschnąć. Nie dość, że wydamy pieniądze na promocji to najprawdopodobniej będziemy musieli kupić kosmetyk jeszcze raz po normalnej cenie. Ale gdyby nawet była pojedyncza  promocja -30% to wraz przepłacimy.

Zarabianie

Istnieje możliwość zarobku na akcji rossmanowskich promocji. Nie chodzi o to, żeby tanio kupić i sprzedać za 3/4 ceny podstawowej (choć na upartego...😃), ale o promowanie kosmetyków na np. YT. Pracochłonne, zyski nie od pierwszego filmiku, reklama, ale mając talent i pomysł na siebie to szybko można znaleźć rzeszę odbiorców. Możesz zarabiać na swojej pasji. Promocja rossmanowska jest mocnym podbiciem oglądalności kanałów kosmetycznych. 

Z życia wzięte

"Poszłam tylko po podkład. Normalnie kosztował 39,99 zł, a zapłaciłam dziwnym trafem 4 zł z groszami. Kupiłam jeszcze kilka kosmetyków, które rzuciły mi się w oczy i wydałam około 100 zł. Wracając z zakupów stwierdziłam, że w jednym kosmetyku nie pasuje mi kolor ale oglądałam filmik na YT i mogę go wykorzystać do czegoś innego na szczęście."



Zakupy nieprzemyślane, ale wybrnęła ze źle dobranym kosmetykiem.

Przemyślmy zakupy, bo promocja promocją, a możemy więcej wydać niż, gdy tej promocji nie ma.

Pozdrawiam
Szalona Finansistka

2 komentarze:

  1. Kiedy wybiera się płatności online warto korzystać ze sprawdzonych firm. Ja robiąc zakupy w internecie zawsze sprawdzam możliwości oraz metody płatności. Najczęściej wybieram https://hotpay.pl/ ze względu na szeroki wachlarz opcji płatności online.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam muszę zrobić zakupy w Rossmanie, będzie mi potrzebny pożyczki gwarant aby wszystko wykupić co jest mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń